Jadual Waktu Imsak & Berbuka Puasa Negeri Selangor Tahun 1439H/ 2018M

May 16, 2018
Assalamualaikum,

Syukur Alhamdulillah. Ramadhan sudah pun tiba, 17 Mei 2018 akan mulalah kita semua menjalani ibadah puasa. Bulan yang penuh rahmat yang sangat dinantikan ramai yang sangat dirindui semua umat Islam. Malam ni akan mula lah solat tarawikh yang pertama bagi tahun 2018.

Fatina mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa buat semua :)

Sebelum tu Fatina nak kongsi dengan korang semua, jadual waktu imsak & berbuka puasa bagi negeri Selangor. Mudah letak kat sini untuk anda semua baca dan juga mudah untuk tuan blog ni pun boleh menyemak waktu-waktu mengikut jadual yang diberi kan.

Jadual berikut adalah sumber daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Zon 1: Hulu Sleangor, Gombak, Petaling, Hulu Langat, Sepang

ramadhan

Zon 2 - Kuala Selangor & Sabak Bernam

ramadhan
Zon 3 - Klang & Kuala Langat

ramadhan



Selamat Berpuasa! :)

No comments:

Post a Comment

@theinfinity_words